3 Maj

Visst har vi underbart väder. Men de verkar va slut på den varan på ett tag.
Nu har balkongen blivigt lite pimpad med blommor men har inte hittat några nya möbler. De blir nog kanske några fina dynor så de blir lite bekvämare att sitta.
Är så sugen på o byta möbler i hallen. Jag har ju även satt upp klistermärken på väggen för o få ett mönster o de har ja tröttnat lite så de vill ja få bort. Bara att när ja satte upp de så fastnade de inte riktigt med de klistret som va på så jag har satt upp de med fästkuddar så de är inte bara o ta bort. Får se om ja kanske tar ger mig på de nu när jag är gräsänka i helgen!

Nu börjar planeringen av sommaren falla på plats.
Mycket att längta efter.
Midsommarveckan kommer att tillbringas i Smålands skogar med fina Emma o Birk, sen till midsommardagarna kommer våra karlar.
Förhoppningsvis blir de också Magnus Uggla i Varberg.
Nu är även resan bokad. Det blir Thailand och Karon Beach. De känns helrätt.
De enda problemet är ju att jag inte gillar att flyga, framförallt inte lyfta.
Flyget går från Stockholm och går även ner i Köpenhamn. Antagligen kommer vi att flyga upp till Stockholm med. Så de blir mycket lyft. Men de är väl bara o bita ihop. De är inte lätt o förstå när man är påväg upp att de är farligare att åka bil.
Här är adressen till bilder på hotellet. Lyckas inte få in några bilder här på bloggen.
http://www.fritidsresor.se/resa/thailand/phuket/karon-beach/centara-karon-tropicale-resort/
Någon som varit på Karon Beach?


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0