28 April

Hej alla vänner.
Som ni såg så va ja förvirrad igår, de va ju 27de igår och inget annat.
Idag är jag inte mycket klockare på de här med dörrar. Kanske kan man lämna in de dörrar vi har till upprustning? Suck!

Idag har de varit jobb. De va hårt o gå upp i morses. De hjälpte iallafall att solen lyste och fåglarna kvittrade. De är alltid svårt att gå upp när Älsklingen ligger kvar och sover.
När jag kom till jobbet satte jag mig på trappan till entren en stund o bara njöt av solen o lugnet. De enda som hördes var fågelkvitter. Underbart. Kände på mig att de inte skulle va samma väder när jag gick hem 6 timmar senare. Så rätt jag hade.
De drog på ordentligt med kunder under hela dagen så tiden gick fort. Nästan för fort, hann inte med de ja skulle göra men de tar vi imorgon istället.

Har fått in heeelt underbara sommarblommor. Blev alldeles sjuk av o se allt fint.
Jag förstår inte riktigt att vi är där redan. Jag har inte ens satt peencer på varken kyrkogården eller balkongen.
Måste ta hand om gravarna i denna veckan som kommer. Hoppas de finns lite penseer över till mig.
Ja har bestämt att ja ska pimpa upp våran balkong. Köpa nya, bättre och framför allt bekvämare stolar dit ut så jag kan sitta o läsa en bok utan o få flisor i rumpan.
De blir nog att plantera lite till balkongen imorgon iallafall =)

I fredags förra veckan kom en helt underbar liten prins till världen.
Sötaste lille Kevin. Är så glad för våra vänners skull.
De är inte annat än att man längtar till en egen. Men de får vänta.
En sak i taget! =)

Ha en bra lördag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0