26 April

Nu kände jag att jag behöver skriva av mig lite.
Är lite frustrerad att vi inte hittar vårt hus så nu har jag lagt ner att tänka på det och är nu inne på att fixa till vår lägenhet. Fick ett sms från Fastighetsbyrån att de har sålt lägenheten ovanför oss. De är en trea, vi har en tvåa. De var utgångspris 295 tusen. Den gick för 450 tusen. Den va riktigt fräsch i fin. Nya golv o nya innerdörrar. De hade också slagit ut glasväggen mellan köket och vardagsrummet. Vi vill ha den kvar för att vi vill ha två rum för när man lagar mat så man inte får matos i hela lägenheten. Annars va de inte så stor skillnad, bara ett rum till.
Så nu vill jag byta dörrar och lägga golv i hall och kök, men va gör man när man har tummen mitt i handen?
Vi kommer antagligen inte kunna lägg nytt golv utan att dra bort plastmattan, och jag hittar inga dörrar som passar i våra karmar. Känner att inget går åt mitt håll just nu.
Hur gör ni andra?
Någon som har en aning var man kan få tag i dörrar med bladmåtten 625mmx2015mm som inte kostar en hel förmögenhet?
Är de jobbigt att ta bort plastmattor i lägenheter? HJÄLP!
De skulle va skönt att kunna få 200 tusen för lägenheten, den är värderad till 130 tusen + - .



Denna veckan har de varit mycket jobb o de fortsätter hela helgen. Älsklingen sover sedan nästan en timme i soffan. De har varit en hård vecka för honom med. I onsdags va vi med våra fina vänner på Filip o Fredrik på Åhaga. Riktigt bra! Ja nu ska ja försöka få till de här med bloggning igen.
Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0