Lyckopirr!

Idag har jag haft en skön lyckokänsla i kroppen. Haft en massa o göra på jobbet och massa goa kunder :) härliga människor som uppskattar de man gör och är på bra humör. Att det har varit så fint väder bidrar ju också.

Igår fick jag äntligen tummen ur och bokade platser på handledarkurs så jag
och Niklas kommer igång med övningskörningen! Jo jag ska lära älsklingen att köra bil. Jag hoppas att de ska gå bra. Har ingen aning hur mycket han kan så de ska bli intressant. Han har ju inte suttit framför ratten på 10 år.
Klarar vi detta då klara vi nog de mesta :)

Nu har vi ätit rostade rotfrukter och fläskfilé och tittar på Dubidoo. Imorgon blir de jobb till 15 i sen blir de mys med vännerna på liljeberget :)


Här kommer en bild på min huslykta jag fyndade ute i Grovare i söndags. Skickar med en bild på en helt underbar ros vi fick in på jobbet innan i veckan.


Ha en bra kväll
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0