Lycka o besvikelse!

Idag är jag väldigt besviken! De huset jag berättade om igår som va så nära jobbet ät sålt. Innan de har haft en visning! De hade ju varit perfekt för oss. Känner mig rätt lurad faktiskt. Nu gick lusten ur mig litegrann.

De kom en liten prinsessa till världen! Alla trodde de skulle bli en pojk men jag hoppades på en tös o de blev de ju! Nu väntar jag med spänning på vad de lilla knytet ska heta.Sandra kanske? ;) Den väntas många likadana höjdpunkter i höst. 17 oktober och 12 november är 2 datum som är lite speciella :) även nästa vecka beräknas ett litet tillskott :)

Sitter just nu o tittar på hockey! Som ni vet så är jag ju hockeygalen. Dock har årets inledning varit så kass så jag tappat lusten. För de första efter det som hände med i Ryssland, Stefan Livs död rörde mig långt ner i själen. Hejar inte på Hv men de han har gjort för svensk hockey betyder mycket gör mig. Även för hans små barn o nyblivna fru.
Men allra mest är jag besviken på Färjestad. De spelar som krattor rent ut sagt. De ligger just nu SIST i elitserien. Okej att de inte varit mer än 5-6 matcher o de är 50 matcher kvar men de ser ju inte ut o vilja ens! Suck. Än så länge har vi inte kommit iväg på någon BHC match heller. Antingen har vi varit borta eller sjuka.


Idag har jag tagit hem en toffs :) vi har fått in sååå många fina men de är ju va man ska ha dem som är problemet! Min hängde jag på handtaget på köksdörren :) tagit ett kort men de är
svårt o se. Den är i silver, brunt o blekturkos :) vi har dem i storlekar från 4cm upp till typ 20cm.




Kram på er!


Kommentarer
Postat av: mari

vad trist med huset!!! Hoppas att det snart dyker upp nåt annat som är lika bra. Kram

2011-09-29 @ 21:44:21
URL: http://lillaradhusfrun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0