Dag 14!

Idag är vi uppe i dag 14 utan socker.
De har varit en bra dag idag. Först fick en nära vän till mig en underbart vacker liten Milla. Allt hade gått bra o de va så skönt!
Sen har min älskade E fått sitt efterlängtade körkort. Jag är sååå stolt över henne.
Efter att hämtat upp Syster, bytt däck och snappat upp E i stan så va de Gekås som gällde.
Va lite besviken att de gjort om ingången och tagit bort den där mysiga skyltningen som alltid va när man kom in. Jag saknade tomtarna som alltid brukar va där redan vid de här laget. De va extremt mycket folk i början men när man kom ner till damkläderna så va de lungt o skönt.
Hade inte så stor budget idag. Annars brukar ja inte behöva tänka på pengarna men nu är de ju inte löning fören imorgon.
Jag hittade ovanligt mycket kläder till både mig o N. Hittade 1 fin blus, 1 rutig klänning som ja kan ha på jobbet när jag vill va lite finare. 3 vanliga brottarlinnen i lila, syren o gammalrosa, linnen med bred spetskant nertill i 3 färger och en gosig mjukisdress. De kommer lite bilder här nere. Hittade mina muffinsburkar jag letat efter med, göör billigt :)
Även en hel del julklappar blev shoppade. Skönt. Dagens shopping kom upp i hela 4018kr ;)

De va lite jobbigt att fika utan att få äta något sött. De andra åt kladdkaka och winerbröd o jag satt o dregla. Men de blev billigt. En macka för 20.- o vattnet va gratis ;)
Resultatet av dagens vägning blev 102.5kg så de blev -1,2kg sen förra veckan. De är helt oki tycker jag. Lägger ner de här med att mäta för de funkar inte. Fick helt andra resultat idag när jag mätte för jag har inte koll på var jag mätte sist.
Jag borde va glad men på nått sätt så känns de inte på riktigt. Jag vet inte varför. På nått vis känns de ändå som jag fuskar. Åt Burger King efter Gekås idag. INTE BRA! Skärpning. Måste komma igång med lite promenader. Finns så dåligt med tid bara.


Jaja Kram på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0