Dag 13

Har inte blivigt mycket skrivit i helgen.
De har iallafall varit en lugn ledig helg. I fredags va de fredagsmiddag som vanligt sen somnade jag tidigt i soffan. De har varit ett mönster denna helgen.
Niklas va o hjälpte sin mormor o flytta möbler så jag hade en lugn förmiddag. Bara jag Tvn och min iphone. Har hittat en ny besatthet. Smurf Village, ett spel på Iphone. De tackar jag en arbetskamrat för. ;) Ladda hem de, de är roligt! Ungefär lite som Farmville.
Lördagen blev lugn o skön. Bara jag älskling o god mat. De händer allt för sällan. Somnade i soffan kl 23 o nanade väldigt gott.
Idag vaknade jag vid 9, låg kvar en timme i drog mig. De är riktigt lyx att slippa va tvungen o gå upp. Gick upp vid 10 tog en promenad promenad i de vackra vädret.
De va helt otroligt vackert ute, här nere kommer lite bilder.
Sen slängde jag ihop lite scones till frukost. I eftermiddags har vi varit o ätit väldigt god mat på La Copita med Niklas Mamma, Moster och Mormor.


Med vikten o sockret har de gått bra. Har unnat mig lite väl fet mat i helgen men måste få unna mig lite iallafall känner jag. Ska försöka få de o bli lite helg o veckokänsla.
Nu blir de lite smalare på veckorna. Någon som har lite tips på middagsmat man kan ha med sig till jobbet?
De är enda gången ja o Niklas kan bli lite sura på varandra av irritation på att vi inte kommer på nått att äta. Vi har också rätt olika smak.
Ibland önskar man att man bara kunde ta ett piller så är man nöjd, mätt och smal.

Imon blir de Gekås med mina favoriter. Syster o Emmsi. De ska bli jätte kul. Köpa julklappar o lite sånt. Hoppas att de inte blir slagsmål bara ;)
Men först blir de ett par timmars jobb o byte av däck.


Hoppas jag hinner med vägning och mätning imorgon.
Kändes bra i morses men nu vet jag inte längre. Känner mig rätt uppblåst men de är la kanske inte så konstigt när man har ätit både förrätt o huvudrätt! ;)


Här nere kommer en go bild med ;)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0