Dag 35!

Idag jag fått träffa världens underbaraste finaste lilla Birk! Han va ännu finare verkligheten. De hade gjort riktigt bra. Han låg i min famn o tittade o undrade nog va de va för tant. Hade ju inte ens någon mat o erbjuda ;)

Sen har jag o syster varit i rydboholm o hälsat på M o sett hennes o Ps nya lägenhet. Toppen lägenhet de skaffat sig. Stor o luftigt o ett uterum. Inte annat än att man blir lite avundsjuk ;)


Idag stod vågen på 101,4 alltså -0.5 denna veckan med. De märktes att man drack lite sprite igår även jag inte drack mer än ett halvt glas så va suget helt annat i morses. M bjöd på fika men jag lyckades hålla mig, men de va svårt. Nu får jag lägga på ett kol om jag ska lyckas hamna under 100 innan december. De blir promenader :)


Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0