Dag 34!

Hej på er alla! (Alla ni 4 som läser ;))

De har varit jobb heeela långa veckan. Ska blir väldigt skönt o få sova nästa helg kan ja säga.
Jag har jobbat 3 helger på raken! Ja längtar efter att bara vara med min älskling utan att behöva åka iväg från honom.
Nu är de dock något varje helg framöver. De är typiskt när de börjar närma sig jul.
På fredag som kommer ska vi gå ut o äta med Älsklingens arbetskramrater med respektive och på lördag blir de antagligen inflyttningsfest.
Helgen därefter är de 1a advent o de betyder jobb och fira min födelsedag. Sen är de julfest med jobbet veckan där efter o sen är de jobb varje helg fram till jul.
Samtidigt som de är kul så känns de lite stressigt.

Idag har jag fått prata med min vän E. Känns lite konstigt att inte bara kunde ringa när man vill.
Men nu finns de en liten söting att ta hänsyn till.
Så glad för hennes o Rs skull som fått sin lille B.
Man blir själv lite sugen på att få en vändning i livet. De är bara en hel del som ska göras innan.
Körkort som ska tas och större bostad ska inköpas =)

Imorgon blir de vägning. Får la se hur de blir med de denna gången också. Ja har varit ute o promenerat. Jag har däremot tagit mig ett glas Sprite idag.
De känns sådär och jag har lite ångest men nu får jag se till att detta inte orsakar ett återfall. Man får ju se de posetiva i de hela ;)

Ser fram emot lediga dagen imorgon!
Puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0