Dag 28!

Nu sitter jag här o snyftar lite granna. Nu har han äntligen kommit. Så vi har längtat allihopa. Framför allt underbara Mamma Emma och Pappa Rickard
De fick en pojk idag. Birk har han fått heta under "bakningen" o va jag vet just nu så kommer de väl bli Birk! En stor liten Birk på 4300g och 54cm.
Grattis till mina vänner till eran prins.

Idag har jag varit ledig och hunnit med en hel del, allt utan o städa ungefär. Jo men lite städning har de blivigt.
Käkade lunch med min Älskling på Renässans och sen hämtade jag upp lillasyster o vi gick en sväng i Knalleland där de blev lite julkappar handlade.
Mest pekade jag på grejer jag önskar mig i födelsedagspresent/julklapp.
Sedan va de dags o ta hand om tvätten o sen hämta Älsklingen. De va dags att övningsköra. De gick faktiskt jättebra. Vi övade lite dragläge och krypkörning.
Väl hemma kom jag igång med städningen men så fick jag mmset från Rickard o nu sitter jag bara här o ler!
I lördags va ja o Malin Lillasyster och Frida ute i Grovare och shopade i en underbar liten gårdsbutik som en kompis mamma äger. De blev lite julklappar och lite söta kuddar som hon syr själv . Köpte även nya lampor när jag va på Gekås. Blev lite fixning i sovrummet idag. Bilder kommer här nere. Ni som är intresserade så har hon en blogg. http://www.lillboa.blogspot.com/
Här nere kommer bild!

Vägningen går de sådär med denna veckan. Att hålla mig utan sockret är faktiskt inte så svårt just nu. Igår va jag väldigt sugen på Chips dock och då blev de lite popcorn istället och de har jag bestämt mig för att de ska ja få äta. Idag blev de +0.1 och de har med den där roliga tiden i månaden o göra. Jag tar inte åt mig av detta. De är bara att fortsätta.

Puss o kram på er från en lycklig Sandra!


Kommentarer
Postat av: Sandra T

Vilka fina kuddar och fint i sovrummet! Ni har samma sänggavel och nattduksbord som vi har :)

2011-11-08 @ 16:22:28
Postat av: Caroline

Ja nu är hon pigg tack å lov:) tur att blå stjärnan fanns i närheten!!



Vilka himla fina kuddar:)

2011-11-09 @ 23:37:39
URL: http://juniochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0