Dag 22!

Jag måste berätta om ett jobbigt samtal jag hade idag. De har ringt ett 08a nummer till mig när jag jobbat. Inte kunnat svara men idag ringde de på kvällen. De va en försäljare som hävdade att jag varit med i en undersökning och fyllt i att jag inte har tid eller kunskap att flytta omkring mina premiepensioner. Har jag inget minne av men han hävdade att de va längesen. Han jobbade på ett företag som skötte sånt o för 675kr om året så skulle dom spara mig en massa pengar. Han sa att de skulle skicka hem papper till mig som jag kunde läsa igenom o de tyckte jag va helt okej. Han hade min adress i hela mitt personnummer vilket jag tyckte va obehagligt. Han ville sen spela in mig där jag skulle säga att jag godkände detta. Då ringde de en liten varningsklocka hos mig o jag sa att de ville jag inte. Så började han tjata o tillslut la jag bara på. Stängde av mobilen en stund. Jag gillade inte alls detta. Nu blev jag orolig att de ska klippa ihop något där de låter som jag godkänner det. De har man ju hört att de händer. Har varit med om skumma försäljare på jobbet.
Men jag har så svårt för i säga Nej. på jobbet är de inga problem men så fort jag ska vara mig själv. Hur svårt kan de va o bara säga: Nej jag är inte intresserad.
Konstigt!


Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Godkväll raring :) På skroten i Skene är fodralet inhandlat, dom har massa fina imellan 39-129 kronor! Mängder med tyger om man gillar att sy själv också :)



kramar!

2011-11-02 @ 18:12:18
URL: http://emmanproos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0