Dag 0!

Idag blir de dag noll för idag har jag ätit en muffins! Tyvärr va den inte så god som den såg ut. Drack även min första kaffe latte, en tomtelatte med
Grädde kanel o kardemumma. Väldigt god, farligt god! Men nu bli de ta tag i de igen. De va bara en liten paus. I dag stod vågen på 100,7 alltså - 0,7. O de är precis va jag har kvar innan jag kommer under 100 sträcket! De ska vi nog kunna ordna på 1 1/2 vecka.

Helgen har varit en ledig sådan o de behövde jag efter 3 jobbhelger. I fredags va vi på la copita med älsklingens jobbarkompisar. Mycket trevligt! I lördags blev det lager 157 med syster o W. Hittade en fin klänning o blus från deras egna vintage kollektion. Bilder kommer här nere :) efter lager blev de inflyttningsfest ute i Rydboholm hos M och P. De va mycket trevligt. De har fått en helt underbar lägenhet i ett parhus med uterum och allt. Precis som jag vill ha de, men inte min andra hälft!

Idag har jag o syster käkat lunch på thai silk o den bar det av ut till Tranemo för o hälsa på J o hennes underbara Milla. Så fin liten tös. De är inte annat än att man blir lite bebissjuk!

Väl hemma fick jag umgås lite med L o M som åker till Egypten på torsdag. De är inte annat än att man blir lite avundsjuk! Hoppas de får de underbart!


Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0