23 dagar kvar!

Hej hopp!

Jag är så trött på mig själv! Jag får
Verkligen inget gjort här hemma. Har så bra planer när jag är på jobbet att nu ska jag stöda när jag kommer hem. Byta lakan, vika kläder m.m och så kommer jag hem. Käkar kvällsmat o sen fastnar jag. När jag väl vid 22:30 inser va klockan är pyser jag in till sängen o möts där av allt de där jag skulle göra. Då är jag så trött att jag inte orkar ta hand om det utan lägger de på något "bra" ställe o tänker; de gör jag imon!. Sen upprepas de dagen efter. Suck. Någon som känner igen sig?

På lunchen idag svängde jag förbi mariedals sportstuga där didriksson hade utförsäljning. Jag får alltid en upprymd känsla när jag är påväg till sånt. Dock försvinner den känslan rätt fort när man kommer in. I detta fallet redan i kön in, i 15 min. Väl inne va de kaos. Fick köpt 2 overaller o en jacka till B o de va huvudsaken :)

Fick bytt min fina cardigan jag köpte på Gina tricot idag. Tog fel storlek! Tyvärr fanns den inte i rätt storlek i rosa så de fick bli grå. Tråkigt, tycka till o med M som stod i kassan. Hon undrade varför jag inte köpte en rosa ;)
Pink is My thing!


Puss


Kommentarer
Postat av: Mari

fast jag gillar grått!!! :-) Superfin kofta!!

2011-12-04 @ 22:25:09
URL: http://lillaradhusfrun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0