5 Oktober 2010


Då var första arbetsdagen denna veckan avklarad. Skönt. Nu är de bara tre dagar kvar.
Idag har vi plockat upp jätte fina nya ljus. Vi har köpt från en ny leverantör i år.
Närproducerade och högkvalitets ljus. Flera fina färger Vitt, Svart, Rött, Vinrött, Syrenlila, Purpur, Mossgrönt, Lindgrönt och Grått.
Både lackade och matta ljus. Ska ta lite kort imon och lägga in. De lackade brinner 25% längre än de matta. De lackade ska man inte ha ute för blir de kallt kan lacken spricka.
Ett tips med blockljus är att första gången man tänder det ska man ha de tänt ett bra tag, så de blir en ordentlig "skål". Annars brinner ljuset bara rätt ner.

Annars har de inte blivigt mycket mer än storhandlat idag. Handlat in för helgen och så. Tänker inte avslöja va ja ska laga förnågot riktigt än. Kan tänka mig att en av mina gäster läser detta =)
Gillar verkligen att handla på City Knalleland. De är lagom stort och vid detta laget vet ja ju var allt finns och så.
Däremot letar jag efter is. Jag vill ha stora isbitar. Innan hade de de på city i påsar men de har slutat med dem. De enda de har är iskross, de vill ja ju inte ha. Jag vill ha STORA som man kan ha i drinkarna som inte smälter på  min. Är de någon som vet var man kan få tag i de?

Nu ska ja titta på Desperata husfruar =)
Jag älskar verkligen alla i de programet, men Eva Longoria är klart favoriten.
Tänk om man kunde få se ut som henne.



Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0