4 Oktober 2010

Idag är de kanelbullens dag och jag har inte ätit en enda kanelbulle. De är nog tur de för de ska ja inte ha någon.
Måndag är min Städdag och tvättdag, jag är ju alltid ledig på måndagar. 
Vi får ju fin-främmat på lördag så då vill man ju att de ska va på tipptopp. 
Man förstår inte hur smuttsigt de är innan man börjar städa på allvar. Idag har köket fått sig en rejäl städning. Alla skåp och skåpsluckor. De blir gjort alldeles för sällan.  
Skulle gärna vilja ha nytt golv i köket. Ja är så dålig på allt sånt och Niklas är inte så mycket bättre. Jag skulle vilja lära mig, men vem ska man lära sig av. Helst skulle ja vilja kakla om i köket med.  De känns nu som att vi kommer bo kvar här en bra tag till. De finns ju på nätet man kan läsa sig till hur man ska göra. Men va gör man om man gör fel? Man skulle ha en snickar-vän som man kunde gå en kurs hos.

Försöker planera en meny inför helgen men de är inte så lätt. Kommer inte på något bra.
Känns som att allt blir likadant jämt. De blir liksom ingen variation.
Min grej är efterrätter och som ni säkert har förstått så gillar jag de mesta med socker i. Gärna grädde, mycket grädde. De tråkiga är att ja känner inte många som har lika stor aptit för godsaker som jag. Speciellt inte Älsklingen. Ja önskar att jag inte tyckte om grädde och socker. De hade löst de mesta.

Försöker börja planera lite 25årsfest. Har inte bestämt riktigt var jag ska ha det. Antingen ragnarök eller GIF.
De lutar mer åt GIF faktiskt. De är nära hemifrån, de är lätt att ta sig dit och de finns kylskåp och diskmaskin.
Däremot vet jag inte hur mycket de kostar, om de är ledigt och när de måste va städat och klart.
Är lite osäker på om när ja ska ha de med. Före eller efter födelsedagen. De lutar åt efter iallafall.
15 Januari känns som ett bra datum. Men vi får se.
De är en hel del kvar o planera. Som ni förstår gillar jag at planera.

Börjar fundera på vad jag ska önska mig iallafall.
Har en sak klar iallafall. De släpper Donkey kong Country returns till Wii den 5 Decemder. '
Den står högst upp på listan. =)


Hittade lite fina skor på www.cutesygirl.com


Stöveln har ja köpt på din sko. Skit snygg och passar till allt.
Kram till er alla.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tror det kostar ca 1000 kronor att hyra det, är inte helt 100. Men antingen 500 eller 1000. Man måste lämna stugan beroende på om dom har något där dagen efter eller inte, annars var det nog klockan 12. Vi fick ju städa på natten innan vi gick hem eftersom dom skulle ha den klockan 9 dagen efter =P

2010-10-05 @ 07:09:25
URL: http://jennythoren.blogg.se/
Postat av: MalinPalin

Jag älskar ju oxå godsaker :D Muuuums.

2010-10-08 @ 15:44:37
URL: http://malingeorgsson.blogg.se/
Postat av: MalinPalin

Jag älskar ju oxå godsaker :D Muuuums.

2010-10-08 @ 15:45:15
URL: http://malingeorgsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0