3 Oktober 2010

Nu har ja inte bloggat på ett tag igen. Orken finns inte där så ofta just nu.
De finns inte så mycket ork till något. Har en massa saker jag borde göra men de känns så tungt.
Jag borde träna och jag borde sluta äta en massa skit. Men de finns som vanligt ingen ork.
Jag orkar inte räkna points och jag vill inte gå till Viktväktarna och få en massa plus kilon.
Måste börja i ett hörn men hittar inga hörn just nu. Är de någon som har något bra tills var man kan köpa lite självdiseplin? Tradera kanske?

Nu har vi jobbat en månad sen semestern och redan tillbaka i vardagen sen länge.
För två veckor sen sprang jag kretsloppet. Mina mål va att komma imål inom en timma och inte komma sist.
jag klarade de iallafall. Hade ordentligt ont i mina ljumskar dagen efter men de gick över. De va nog ovana helt enkelt. Träningsverken satt i desto längre dock och nu den senaste veckan har jag haft vädligt ont i mina knän. Men de börjar bli mycket bättre.

I helgen har de varit jobbhelg och en hel del att göra på jobbet. Alltid kul men ja önskade att de hade varit ännu lite mer o göra faktiskt. Men men. Vi hade ju REA på utegården.
Ifredags va vi hos B&C på middag och fick en helt underbar lammgryta. Fick också lite äpplen som ja har gjort Äpplepaj och Muffins av. Riktigt syrliga o goa äpplen. Jag önskar att ja kunde äta ett härligt äpple men de går ju inte =( Försökte äta en litet bit rått äpple men de gick inte. De va länge sen ja försökte sist.

Vi håller fortfarande på o tittar litegranna på hus. Tittade på ett hus på Vallstigen, mittemot där mamma o pappa bor. Precis där jag vill bo. Övervåningen va jättefin men rummen va väldigt små även köket va lite dåligt planerat tycker jag. De fanns en fin inglasad balkong och altan. Däremot va källaren helrutten. De krävdes flera hundra tusen för o renovera. Utgångspriset låg på 1.3 miljoner och vi täkte att 1,1 kan vi ge om de nu inte var så många som var intresserade. De slutade på 1 645 000kr. De är ju sjukt. De gör mig väldigt orolig för jag vill gärna bo där i närheten men de är mycket pengar och man vill ju inte leva på marginalerna direkt. Jag vill så gärna hitta vårat drömhus men just nu går de bara neråt med hus på hemnet. Tanken är att vi ska börja spara lite pengar. Men vi är ingevidare på de heller. Från och med i fredags måste man ju ha 15% till handpenning. De är ju lite tröttsamt men vi får förhoppningsvis de från våran lägenhet. Nästa vecka kommer de en och ska värdera lägenheten så får vi veta va vi kan få. De ska bli intressant.

Nu ska ja fortsätta o titta på True blood. Riktigt bra men lite skrämmande ibland o då får jag blunda. hihi
Kram o god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0