18 Augusti 2010

Då va de Måndag igen, förbannat va tiden går fort, Nu är de bara snart 2 månader till Jul.
Jag är i fullfart att försöka byta bort min julafton. Ja gillar inte att jobba julafton speciellt i år när ja fyller 25.

Då är de en ny vecka med nya tag. De blur betydligt mer o göra dessa veckor fram över. Imorgon åker min Chef till Kina och då är de ja som ska vara lite begravningsansvarig. Då är de dags o gära lite kistdekorationer och de gillar inte nerverna alls. Men ja borde inte vara nervös för så svårt är de inte och ja vet att ja klarar de.  Varför är självtroendet så dåligt när de väl gäller?

Då är de en vecka kvar till de där förbannade läkarbesöket. Just nu har ja en massa saker ja ska säga till den där läkaren, hon ska få höra precis va ja tycker. Men känner ja mig själv så kommer ja tappa bort allt de där när ja väl sitter där. Vaknade inatt med extremt ont i magen. Så ont ska ja inte ha riktigt än och de gör mig väldigt nervös att de har rätt. Just nu får ja inte ihop någonting. Ja vill bara ha allt avklarat.

Idag är de tvättdag. Träffade den fruktade tvätttanten där nere. Hon som skällde på mig för något år sen att ja inte städar efter mig. Hon är hemsk och jag förstår aldrig va hon säger. Just nu försöker ja planera så jag slipper möta henne där nere eller va hemma när hon ska börja tvätta. För inget duger åt henne. Mardröm.

Tanken är att ja ska gå ut o gå efter tvätten. Ja är så trött på att gå här på Sjöbo så ja hoppas att någon vill gå ut och gå med mig vid kransmossen eller pike
Husletandet går de inge vidare för just nu. De händer inget på Hemnet. De kommer inte in nått nytt knappt o gör de de så är de inget som intresserar oss. Lite tråkigt men vi behöver spara lite pengar, nu måste vi ju ha 15% i handpening. De värderar ju våran lägenhet till 130 tusen. + - 20 tusen. Allt har ju med hur de ser ut på marknaden precis när vi ska sälja. Jag hoppas på att få gjort lite i lägenheten innan vi ska sälja. Lägga lite nya golv och så. Pappa har lovat att hjälpa lite oss.

De händer annars en hel del annat roligt just nu. Ska inte berätta än, men en del vet va ja menar.
Älsklingen ska bli bjuden på Oliven och Elfsborg idag och jag ska sitta här o titta på tv eller nått.
De är såååå synd om mig ;)

Puss på're!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0