16 Oktober

Då har man jobbat klart för dagen. De gick fort och vi hade en hel del att göra.
De är ju väldigt kallt med vackert ute och de gjorde nog att folk blev sugna på att greja hemma.

Älsklingen är på Åby med sig pappa och jag ska hämta dem snart. De börjar bli lite knappt om tid men jag orkar inte lämna soffan just nu. Blev så sugen på pannkakor på vägen hem från jobbet så stannade och köpte färdiga från ICA. Va ju ändå tvungen att köpa de. Men de va ingen vidare kan jag säga, riktigt äckliga rent ut sagt.
Så nu sitter jag här och är hungrig än då. Attans.
Direkt efter ja har hämtat dem ska vi till Emma o Rickard. Rickard fyller ju 25år idag och vi ska fira honom. För mig blir de dock nyktert. Jobbar imon och kände att ja orkar inte må dåligt imon.

Ne nu måste ja röra på mig!




GRATTIS till 25åringen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0