9 Mars 2010

Igår fick jag äntligen tummen ur gånger 2. Först bokade jag en klipptid, till den 29 mars. De är verkligen behövligt. Sen kom jag tillslut iväg till gymmet. De behövdes. Idag har jag promenerat med mor far o vovven =)
Vi har en liten kärlekskrank katt på jobbet, "MissLee" som mina chefer har döpt sin katt till är inte ens 1 år än och vet inte riktigt va som händer med sin lilla kropp. Hon liksom kryper fram o låter hemskt. Stackarn vet dock inte va hon är ute efter så hon fattar inte att hon måste gå ut för o träffa karlar. 2 dagar har hon hållt på sådär, o vi har redan tappat tålamodet. Nu har jag ju ledigt 5 dagar så hoppas hon kanske har fått ett "nyp" till dess. Haha

Greys på tv, fläskfile i ugnen och älsklingen vid sidan.
Nu blir de några dagar ledigt. Imorgon blir de HV71 emot Färjestad i Kinnarps arena.
Där har vi varit innan, förra säsongen. Då slutade de inte särskillt bra. De blev förlust med 3-0.
Kämmer på mig att de inte kommer bli något bättre denna gången. Vi har varit på 2 andra matcher denna säsongen, både emot frölunda. En ute på ullevi och en i scandinavium, båda slutade i förlust.
Innan matchen tänkte vi åka en sväng till A6 och lite shopping kanske. Vi får väl se.

Fredag blir de middag hos B&C, alltid mysigt.
Lördag blir de party och melodifestivalen. Malins ska firas med dunder o brak!


En sån underbar bild!


Mina nya skor som jag fick idag, de är betydligt mer röda än de ser ut på bilden =)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Pia

:) glädje igen...skor....skor...Härligt :)

2010-03-10 @ 22:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0