5 Mars 2010

Hann inte skriva igår innan ja föll ner i säng, usch va trött ja är nu för tiden.
När vi tittade på Os o sådär så va de inga problem o va vaken till 00. Men de har tagit ut sin rätt denna veckan.
I onsdags hann jag knappt se klart på Greys innan jag somnade och igår la vi oss i sängen o tittade på Criminal Minds och de tog inte mer än 10 min efter de va slut som jag somnade. Skönt o andra sidan, när jag är vaken längre blir ja bara sugen på nått och risken för småätande blir större.

De har varit mycket slarveri de sista. Mycket skit mat framför allt. Ångesten blir skit jobbig efter en sån här period, men den är ja ju värd. Ja vill ju inte slarva bort de jag har börjat med, ja vill inte svika folk som nu har börjat tro att jag kommer fixa detta, och framförallt vill jag inte svika mig själv. Annars kommer jag att sluta tro på mig själv, o hur ska ja då lyckas? Nu ser ja de som att jag börjar om, ingen snabbmat och så lite socker som möjligt. Försöka undvika och bestämma mig för o säga NEJ! De är de som är svårast, jag har bestämmt mig för att säga nej när de är någon som bjuder, eller de står framme. Men lik förbannat så tar jag ändå. Måste hålla fast vid mitt beslut. 
Skulle tränat i onsdags tänkte jag, men hade ont i mina knän, kanske inte är de bästa. Men jag vet också att ja hade kunnat klara de, sen kom jag på att ja inte rakat benen.Då blev de en bortförklaring de med. Nu kanske ni skrattar, men de ser inte klokt ut ;) Men som sagt, jag måste utföra de jag bestämmt mig för o inte balla ur varenda gång. Igår va jag iallafall ute o gick med Mor o Far, men fy va kallt de va.


                        Nu                                  Lite skilland va?                            Då              


Idag skulle jag varit ledig med de är sjukstuga på jobbet, 2 st sjuka så jag får rycka in. Börjar klockan 11.
De va skönt o få lite extra tid för jag ska va ledig nästa vecka, Torsdag o Fredag. Vi ska på HV71-Färjestad på torsdagen i jönköping o sen har Niklas tagit ut komptid på fredagen med så då tänkte jag att ja kunde va ledig med så kan vi hitta på någonting =). Får väl se de.
Hade velat gå ut o gå i detta vackra väder, men de kanske blir på lunchen =).

Puss på er alla.  





Kommentarer
Postat av: Pia

Hej på dig igen!

Nu lilla du får du minsann ta dig i kragen...Jag Vet att du kämpar....... :) men tänk på att sommaren är här...mkt snart....fast att man knappt kan tro det just nu??? Nu får både du och jag ge järnet eller hur???....Så nu kämpar vi vidare... eller hur? Känner att det är bara nästan jag som ger kommentarer?? så om du vill ge mig din mail adress istället..??????? Kram på dig och Lycka till :)

2010-03-10 @ 22:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0