2 Mars 2010

Trött, trött!
Idag är jag trött. Natten va ingen vidare. Vaknade kl 4 när tidningen kom, sen somade ja aldrig om.
Låg o slumra o drömde konstiga saker, lyssnade på älsklingen när han lät som ett ånglok ungefär.
Första dagen på jobbet sen förkylningen, härligt att va tillbaka.
Mycket beställningar, alltid roligt. Två praktikanter denna veckan, alltid svårt att sätta dem i arbete.
Men de är riktigt duktiga.

Skulle ut o gå tänkte jag, men de är ju glashalt. Pappa tyckte inte ja skulle gå ut o gå, de va inte lätt o så på benen. Så jag åkte hem o syndade istället. Väldigt illa, men nu måste ja skärpa mig.
Har nu suget efter socker, men ja kämpar, kämpar kämpar.

Tittat på Desperate housewifes, de är så bra de programet.
Just nu är de Couger Town, väldigt pinsamt, men roligt =)

Ne nu ska ja nana!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0