17 Mars 2010

Idag är de jobbigt, riktigt jobbigt.
En del ha svårt på hösten, jag tycker inte de är så farligt.
Men jag tycker våren är skit jobbig. När jag vaknar på morgonen vill jag bara gå o lägga mig igen.
Minsta lilla motgång och jag ger upp, en liten uppgift är som en hel resa.
Som sagt de är tungt nu.

Igår ville jag inte annat än hem efter jobbet men hade bestämmt att jag skulle ut o gå och sen laga köttfärssås.
Men de blev inte alls så. Hade glömt att vi skulle på Interflora-visning. De kan inte bli en värre dag tror jag.
De är bara att ta o bita i och de gick ju jätte bra, men när klockan började närma sig 22 så va man väldigt seg.
Va väl hemma runt halv elva. De va riktigt jobbigt imorses med kan jag säga.

Idag har vi haft ännu en busslast hos oss. De kommer ifrån skåne och stannar hos oss en sväng o shoppar lite.
Jätte kul faktiskt, bara att en del sällskap har fått berättat för sig att de är Orkidee-utställning de ska på.
De är ju inte så. Hann inte alls med det jag ville göra på jobbet, o de gör mig sur.
Handlade lite på vägen hem till mig köttfärssås. När jag kom hem va ja på ett förbannat humör, stackars Älsklingen får stå ut med en massa. Men de är jobbigt nu.
Lyckades få ihop 10 portioner med mat, så nu har vi lite i frysen.

Imon blir de mat på Färgeriet med Älsklingen, Mor och Far.
Gottit. Vi är jätte glada, för de kom med i White Guide =)


Hittat en jätte fin bikini på Ellos, en sådan får de nog bli i sommar.
Va tycker ni? Visst är de typiskt mig? ;)




Fick nya kokkosar från HM häromdagen.
Mycket sommriga!







Ingen motion, ingen skärpning. Men ja måste nu.
Men som sagt. De är jobbigt nu.
Sov gott! Puss

Kommentarer
Postat av: Pia

Tråkigt att du känner det så motigt nu..snart är det ju vår?? och vårsolen ska ju då värma trötta "vinter själar"..men visst kan det vara så som du beskriver det...:( livet är upp och livet är ner...men nu får vi dra i snöret för upp :) eller hur :)Jätte gullig bikini :)och dina små kockor :)Och trevligt att Färgeriet kom med :) Ha det så gott. Och du... imorron ska du se att det känns bättre :) Kram Pia

2010-03-17 @ 23:46:22
Postat av: EMMMMMAAA

du e så skotokig, åh på tal om tokig, jag kommer tok-sakna dej =) kramisar emmis

2010-03-18 @ 21:10:17
URL: http://emmanproos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0