15 Mars 2010

Tjoho, ännu en vacker dag och jag har inte ens varit utanför dörren.
Min älskade Maliss kom och väckte mig med frukost, mys. Va alldeles för längesen vi sågs nu.
De va härligt att träffas o tjöta lite skit. De måste bli oftare.

Efter Maliss hade gått så blev de tvätt o lite städ.
Jag är så trött på o bo i lägenhet och behöva dela allt med andra människor.
Alla lägger sig i och framförallt så sköter de sig inte. Jag skulle börja tvätta klockan 12 och då var de fortfarande grejer kvar så jag gick upp till lägenheten en stund till. När jag kom ner vid tjugo över så va de kvar.
De va inget i tvättmaskinerna så jag skickade in mitt och hoppas på att de skulle flyttat på sina grejer när mina maskiner va klara men nej nej. Jag fick slänga ut grejerna som va i torktumlaren men brydde mig inte om de i torkskåpet, tänkte att jag tar torkrummet då. Såklart va de en massa grejer där inne med, fick hänga upp de i lägenheten. Självklart kan man glömma, men inte i timmar. Nu fick jag städa bort deras katthår som va i hela torktumlaren. Trött man blir. Klockan 15 va deras grejer borta, när jag hade 1 timme kvar. 

Jag vill ha mer plats, mer gaderober och större toalett. Framförallt gaderober. Vi har alldeles för lite, 3 st små på oss. Tänk på alla mina kläder och skor, de går ju inte.
Försökte möblera om lite för att kunna hänga klänningarna så de hänger rakt ner. De blir ju så skrynkliga nertill.
Men de blev ändå inte så bra som jag ville att de skulle bli. De blir ju aldrig bra.
Jag vill flytta, men de vill inte Niklas, så vi får la bygga ut! Haha.

De är dåligt med hus i vårat prisläga och framför allt där vi kan tänka oss att bo.
Inte mitt i stan, men ändå inte för långt. Dalsjöfors, Målsryd o Gånghester är inget för oss.
Sandared är för långt o Sjömarken är jätte dyrt. De bästa som jag tycker är Trandared, närheten av där Mor&Far bor, eller början på hulta runt Brändmarks. Men de ska ju va rätt med, men de är väl bara o vänta o se.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0