14 Mars 2010

Nu är snart våran långhelg slut. De blev inte direkt som vi hade tänkt.
I fredags va vi på middag hos B&C. Alltid lika mysigt och gottit.
Sen kom E&R upp till oss en stund, drack lite vin o sådär. Sen blev de Harrys.
Sen glömmer vi resten.



När vi vaknade på lördagen, va de ingen höjdare. Tog många timmar o komma igång.
Men vi löste de, M fyllde ju år och vi skulle fira henne. De kan man ju inte missa.
Körde hem Rs bil till honom. En gammalt plåtskjul från tiden då Jesus gick i kortbyxor.
Han köpte den för 3000kr och besiktigade den i måndags utan en enda 2a. Helt otroligt.
Vi var dock inte överens, jag o bilen, Men vi kom fram tillslut.
Sen blev de god mat på Brasseriet o sen vidare till M.

Där blev de melodifestivalen för min del iallafall. Tycker om melodifestivalen, trotts att jag aldrig får va som jag vill. Såklart fick jag ju inte de i går heller. Salem Al-Fakir va sååå bra.
Tycker att många höll med mig men ändå blev de Anna Bergendahl. Fattar inte, hon kommer försvinna i ESC.
Al-Fakir hade stuckit ut. 
Jag älskar Eurovision song contest och de är killigt när inte Sverige är med i finalen. Men men.

Blev ingen låg krogvistelse, de blev kebab och hem igen. Härligt.






Jag älskar min Älskling. Inget rubbar oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0