1 Mars 2010

Nu är de Mars, och i helgen så började de töa. Det kanske var dags för att gå åt våren.
men ack va lurade vi blev, när jag vaknade i morses så toksnöar de. Det gör de fortfarande, horisontellt.
Jag vill inte ens titta ut. Hade ja orkat så hade jag dragit ner alla persenier och låtasas att de var sommar.
De funkar aldrig att lura sig själv.

Mars betyder en massa säsongspremiärer på tv.
Idag är de CSI. Har inte kollat på de de senaste åren.De är ju ett program som man inte behöver titta på jämt.
Tycker att de spårade ut ett tag, va alldeles för mycket äckliga detaljer. DE har skärpt till sig lite tycker jag.
De finns lute dåligt på tven på Måndagar. På trean går Design Simon och Thomas. De kan ja tycka är riktigt bra, men inte Niklas så de blir inte att jag tittar på de. De är om de går någon repris någon gång.

Imorgon börjar de, de jag längtat efter iallafall. Tisdagar är en väldigt bra TV-kväll.
Desperate Housewives kl 21:00 på 5an. De är väldigt spännande. Såg ni de sista avsnittet?
Va tror ni? Jag tror att både Orson och Susans exmake dör, de va ja inne i de där huset när flygplanet störtade.
Man såg ju en hand som hängde ut, jag tror de är Orsons. Men va vet jag? De kommer snart visa sig =)
Älskar Desperate, de har både humor o spänning. Tycker de är så kul o se va de har på dig ;)
Kl 21 börjar Cougar Town på kanal 5. De ska ja följa hade ja tänkt.
Gillar verkligen Courteney Cox. Serien handlar om Jules som är en singelmamma i 40-årsåldern som funderar på att börja dejta igen i en kultur som är besatt av ungdom och skönhet.
Kan nog bli riktigt kul.
Tv3 visar NCSI och de är bra tycker jag men de är inget jag måste titta på känner jag.

Onsdag är de säsongspremiär för Grey's Anatomy. Vi missade en del program i slutet av förra säsongen. De går ju samtidigt som BHC spelar hemma o vi har glömt o spela in de. Niklas har tröttnat på Greys säger han, men ja tröttnar aldrig ;) Samtidigt går Efterlyst på 3an, de får ja inte titta på.

På Torsdag börjar Criminal Minds, jag älskar Criminal. De är läskigt men så bra, de är kryper under skinnet på något sätt. De är ofta inte särskillt obegripligt, om ni förstår va jag menar. De är inte  overkligt. Däremot kl 22:00, efter CM börjar Fringe. Niklas favoritprogram. Ja gillar de med, men de kan va väldigt äckligt ibland. De är verkligen overkligt, men man blir öpppen för de på nått konstigt sätt.
Samtidigt går Du är va du äter på 3an, de tittar jag inte på. Gillar inte Anna Skipper. Usch.
Sen får man ju inte glömma Hos mig halv åtta. De går ju varje dag kl 19:30 på 4an. Riktigt kul tycker jag.
Andra bra serier som inte går just nu är ju Bones, som börjar vecka 12, Life, Chuck, ja de finns massor.
Som ni kanske ser så tycker jag om o se på tv =)

Nu är de dags att gå ner till tvättstugan igen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0