9 December 2010

Hejhopp!
Fryser ni? De gör jag.. om mina stackars tår!
Tycker att de kunde stannat som de varit i några dagar nu. Nollgradigt passar mig bra.

Idag har jag inte direkt nått o skriva om.
Jag älskar handarbeten. Som en del vet så gör jag ju lite kort o sånt.
Jag är sugen på att börja göra lite fina ljus. Fick nu när jag fyllde år ett jättefint ljus med ängel på.
Har lärt mig att man kan smälta in servettryck i ljus. Men hittar inga fina servetter som kan bli bra.
De finns ju nått som heter decoupage men de verkar va lite jobbigare.
Jag har ju börjat Brodera lite granna. De är kul men ja vet inte riktigt va ja ska göra med allt som ja har gjort klart. Haha.

Visst är de underbart vackert ute med all snö. Jag tycker om när de är snö, behöver ju inte va så kallt som de är just nu. Däremot ställer all snö till med lite problem för oss i blomsterbranchen. Sedan ett tag fram över så vet vi att vi kommer få svårt att få tag i plattmossa. Idag gick de upp för oss att de kommer bli svårt att få tag i granris, mjuken och buxbom. Va men på att de kommer va lite grönt i årets julgrupper! 


Jag kan inte fatta att de faktiskt är julafton om 2 VECKOR! 
Jag är just nu på jakt efter en röd klänning. Får la se om ja hittar någon fin. 

Kram på er!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0