8 December 2010

Onsdag, de flesta har bara 2 arbetsdagar kvar denna veckan. Skönt för er.
Haha ja ska inte låtsas vara bitter för ja jobbar bara Söndag denna helgen.


Idag har de såklart varit jobb o sen va de hem för o baka lite till Älskligens jobbarkompisar imon.
Han ska ju snart byta jobb så då tyckte ja att han skulle bjuda på nått så jag bakade lite Kärleksmums.
Vi får hoppas att de är uppskattade. =)
Grejade lite i köksfönstret med, bytte ju gardiner för första gången på 4 år så tänkte få lite julkänsla.
Har inte fått fram tomtarna än men de ska komma ner till helgen hoppas jag.






Just nu ligger hustittandet på hyllan. Mest för de inte finns några hus att titta på.
De mesta som ligger ute just nu är antingen för dyra eller ligger på "fel" ställe.
Så nu drömmer ja bara, hur ja vill ha mitt hus =) Jag vill ha vitt, romantisk fransk lantstil.
Antagligen de som alla andra kallar Shabby Chic. Men ja hatar de ordet.
Här har ni helt underbart fina saker som en kompis mamma gör. http://lillboa.blogspot.com/



Nu är de väldigt mycket fram över.
Imorgon ska vi hem till Mor o Far efter jobbet o käka gröt.
Fredag ska ev. Älsklingen på julfest med sitt nya jobb annars blir de ev. B&C
Lördag är de Julfest med jobbet. Mat på Villastan's restaurang och sen Revy på Lisebergsteatern.
Söndag är de jobb, Luciapromenad på djurparken och sen julgodisbak med Syster.

Sen blir de min 25årsfest och sen jobb på söndagen.
Några dagar senare är de JULAFTON! Herregud va de kommer gå snabbt.

Nu ska ja skära kakor och kolla va ja ska ha för skor på lördag =)

Föresten har ni läst "Hypnotisören" av Lars Kepler?
Har ni inte de? GÖR DET! Den är fruktansvärt bra. Så spännande att mitt hjärta går i maxfart ibland!  




Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0