10 December 2010

Hej alla mina vänner.
Är de fredagsmys som gäller? Idol eller Nobelfesten?
Va väljer ni? För mig är de ingedera. Jag är väldigt ledsen att de inte är någon "på spåret"
Älskligen och Rickard spelar NHL på Ps3 men nu är de lite pause i hockeyn för o se upplösningen av idol.
Jag har inte sett ett enda avsnitt. Så jag har ingen dirket åsikt.

Imon blir de julfest med jobbet. När man tittar på facebook så känns de att de flesta ska på julfest i helgen.
Jag är bjuden på lite förfest hos en arbetskamrat imon klockan 14:30 sen ska vi va på Villastans restaurang kl 16 och käka. De blir för mig Hjort med svamp potatiskaka med mera.
Sen går bussen till Göteborg och Lisebergs teatern för o titta på "en mor till salu". En revy av Stefan och Christer.
De ska bli jätte kul faktiskt.

Återkommer med resultat imon

Grattis till alla mina Malinar idag på deras namnsdag!

Kramis

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad skönt att någon säger att det inte gjorde ont =) Ja vi hörs i morgon och syns på lördag ;)

Puss

2011-01-13 @ 20:01:25
URL: http://jennythoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0