29 Oktober 2009

Tjohej, nu är ja tillbaka igen.

Inte skrivit på ett tag. Har inte orkat helt enkelt.
Just nu jobbar jag väldigt mycket. Denna veckan jobbar ja Måndag till Söndag, heldagar.
De är roligt o jobba denna veckan så ska man ändå jobba så så ska man göra det denna veckan.
De är ju allahelgona veckan, då säljer vi mycket gravdekorationer o de får ju snabbt o bra.
Åse har mycket o göra med så ja får göra mycket sorgbinderi. De är ju alltid kul =)

I måndags va ja på Spining, de va riktigt roligt. Men efter 10 min trodde att ja skulle få lämna rummet.
När man skule stå upp o cykla så klarade inte mina ben o hålla sig uppe. Ja tror de kallas mjölksyra, men ja vet inte, för ja har aldrig haft de innan. Haha.
Träningsverk hade ja, de klarar jag, men att känna som att man har fått en lastbil i rumpan, de är ingen höjdare.
Kan man med att ta med sig en kudde nästa gång? Hihi.
De säger att de ska försvinna efter några gången, man får hoppas de iallafall.
Får väl köpa mig ett par sånnadär riktigt snygga cykelbyxor med kuddar i. Haha.
Ska iallafall boka in ett nytt pass just nu.

Idag va de andra besöket på viktväktarna. Va lite nervös över att ja hade gått upp i vikt imed att ja inte skött mina points så bra när vi var iväg i kiel o sådär. Jag hade iallafall gått ner 0,4 kg. De är ju alltid något.
Jag köpte viktväktar-bars, som ja kan äta om ja skulle bli lite godissugen. De är bara 2 points i dem, köpte caramel, den va helt oki. Va ju tvungen o testa ju. =)


Är så fruktansvärt shopping sugen, men fick bara ut 10000 i lön. De är ju värdelöst, speciellt när skatten på bilen kom denna månaden. Men nästa lön blir desto goare, men då är de nästan jul ju.
Ja får fjäska med älsklingen, ja måste ha ne vinterjacka.
Deichman har ju öppnat i knalleland nu med. SKOR SKOR SKOR!

Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Pia

Grattis på dig:) bra jobbat,vad man än går ner i vikt, så är det ju en riktning i posetiv väg:) Jätte bra:)Ja,ja alla dina skor :) skriver inte mera om detta justnu:)Sådan mamma sådan dotter?? Men nu hälsar jag dig och dina vänner,Varmt Välkommen till Mässan i Gällstad på Åvallagården närmare bestämt,mellan 10.00-16.00 vi är 16 utställare och några fler:) det kommer att uppträda ett band som kallar sig för D,Artz som kommer att spela 70-80-tals musik,så jag hälsar er mkt Välkommna:) Kram Pia

2009-10-29 @ 22:42:16
Postat av: Jennifer

Grattis till dig :)



Men jag tycker att du är fin som du är.



Spinning, det ska jag också ge mig på nu har jag gymmat några gånger så spinning borde nog funka bra.

<3

2009-10-30 @ 00:16:10
URL: http://sjeen.blogg.se/
Postat av: Lillsyss

duktig du är gumman:) du får lära mig ett och annat snart pusspuss

2009-10-30 @ 07:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0