14 Oktober 2009

Pust o stön, nu är de äntligen lite lugnare, ett tag iallafall.
Niklas mådde mycket bättre när han vaknade i tisdags. Fortfarande rätt ont i huvudet men inte alls i närheten av de som va i måndags. Undra va de va för konstigt?
Jag retade han lite grann, han har ju aldrig varit bakis, så ja sa att han fick igen allt de nu. Tyo 7-8 års bakfylla på samma gång, tänk er de. Uscha.
Själv har jag också haft lite ont i huvudet, men de är inte alls så mycket som Niklas, men de är samma slags huvudverk.

Igår va de insperationskväll med Interflora på Almås. i år hade de tagit bort maten innan så vi beställde lite Thaimat och satt hos Cheferna och åt. Sen på almås va de lite glögg, Pepparkakor o annat mums o lite mingel.
Sen va de julinspiration, de va ingen höjdare. Va la en del kul som man kunde ta åt sig. Men till o med jag, som älskar Babyrosa, tycker inte de är nått för julen.
När klockan började närma sig halv tio började vi bli alldeles för trötta. Åsa bröt ihop när kursledaren tog fram en bordsdekoration som tydligen såg snuskig ut, jag såg inte de, men ja skratta ändå. 
Började jobba kl 8 och va hemma 22:30. Då får man var trött.

Imon fyller Papputt 50 år, då drar vi en kryssning till Kiel. Mor Far Jag Niklas Therese Walle, Pia o Thomas Hansen, Rickard och Emma. Båten går kl 19 imorgon kväll. Jag har aldrig åkt den förut, så de ska bli riktigt kul. 
Hoppas att de inte gungar förmycket bara, med den går ju i lugna vatten. Jag har köpt åksjuk tabletter, åksjuke tuggummi och sånna där armband som ska trycka på någon nerv så att man inte blir sjösjuk. Håller tummarna att vi inte behöver använda nått av de. men de är ju alltid bra att ha. Nu ska ja bara komma på va ja ska ha för skor med mig.

 






Lite höst inspiration.
Puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ojoj, vilka fina grejjer ni fått in nu =) nästan så man måste ta en åktur och handla lite =P

Älskar dig pussas

2009-10-15 @ 08:19:17
URL: http://malinandersson.cybersite.se
Postat av: Pia

Önskar er en trevlig resa:)

2009-10-15 @ 09:09:09
Postat av: Jenny

Åhh gud vilka fina saker ni har fått! Älskar alla dom där "skyltarna" med text.. har en svart där det står "kärlek" :)

2009-10-15 @ 21:00:26
URL: http://jennythoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0