12 Oktober 2009

Fy fan vilken dag. men börjar med helgen först.

Lördags va vi hemma hos Lena o Bengt och käkade o tittade på fotbollen.
Fotbollen va la ingen vidare men vi hade väldigt trevligt.
Pointsen räckte väl inte riktigt men de får vara så länge.

Söndags va lite bakis i början men efter en hel del "Dexter" avsnitt o sen blev de Hockey.
BHC vann en helt värdelös match emot Björklöven med 4-0.
Både lagen va värdelösa, men de va en rätt rolig match. De gjorde ju så många misstag att de blev roligt tillslut.
Målvakten Idoff gjorde en jätte tabbe när han skulle slå ut pucken och gjorde de till en Björklöven spelare så han fick HELT öppet mål, o han MISSAR! En jävla tur. Sen råkade Björklöven Målvakten i luven på en BHCspelare. Jag kan nog inte komma på att ja sett ett sånt slagsmål innan.
Mitt i Hockeyn fick Niklas väldigt ont i huvudet.

De har hållt i sig, så när han skulle till jobbet i morses så fick han vända på parkeringen. Han hade så ont så han kunde inte röra sig. Då hade han feber med. Som tur va ja ledig idag så vi sov en stund sen åkte jag o handlade lite migräns tabletter o så.
De hjälpte inte alls så vid 17 ringde han till sjukvårdsupplysningen och de fixade en tid uppe på akuten.
Vid de här laget hade han börjat må illa med. Läkarna visste ingenting, förstod ingenting. Så efter 2 timmar blev vi hemskickade igen med recept på starka värktabletter. Han fick inte behålla dom alls, de kom upp igen.
Nu mår han lite bättre iallafall.

Ja har varit sååå orolig o gråtit o gråtit. Patetiskt ja vet, de hjälper inte mycket att gråta. Men ja är sån, ja är gråt-månniska. Ja måste gråta.
Ja är livrädd för att förlora min älskling. Han betyder allt för mig.





Håll tummarna nu, att han är bättre imon, Annars blir de akuten igen.
Fast ja jobbar imon.






Puss på er allla


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja filmen var sådär tyckte jag, då får jag nog läsa boken istället :)



Usha stackars, hatar när man inte får reda på vad det kan vara hoppas allt går bra!

2009-10-14 @ 11:04:00
URL: http://sjeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0