5 Augusti 2009

Tjooho, 8a nya arbetstimmar avklarade. =) Bara 7 dagar kvar o jobba.

Skönt väder de har varit idag. Varmt o skönt. Har varit en del att göra på jobbet, men i omgångar.
Mellan 15-17 hade vi högst 10 kunder. Men på förmiddagen o den sista timmen hade ja en hel del att göra.
Körde Niklas till jobbet i morses. Vaknade o trodde att han hade åkt utan o komma in o pussa mig hejdå. De har aldrig hänt så ja blev så orolig. Då gick ja upp o tittade o då satt han i soffan o väntade på nästa buss. Då va ja vaken så då kunde ja likaväl köra han till jobbet. Tog mig en promenad innan jobbet uppe på trandared/Hulta.
Tog mig en titt på vårat "drömhus". Fastnade för de på internet. Va heelt perfekt, allt vi ville ha. De kostade ju iförsig 1.8 milj i utgångspris. De låg inte där ja trodde de låg, blev inte så imponerad av läget. Men gott med 5 min promenadväg till jobbet =).  Ta gärna en titt http://www.fastighetsbyran.se/Objekt/?type=search&pageRefId=37&ObjektID=452837

Efter jobbet kom Malin o Lukas upp. De käka lite thaimat o vi käka pizza.
Pratade lite om resan o lite så, killarna tog någon öl o ja o Malin en cigg =).
Längtar mycket nu tills vi är på plats i Bulgarien. =)
Här är vårat hotell. http://www.ving.se/hotel/hotelMaster.aspx?HotelId=73431&marketUnit=VS
Avundsjuka? =)


Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0