Kämpa!

Nu ska ja börja blogga igen tänkte jag. =). Kämpa på me detta.
Hoppas att de är någon som vill läsa om mitt ointressanta liv.

Körde Niklas till jobbet i Viared i morses. Han börjar ju kl 8 och ja 9 nu på sommaren.
När ja kör på motorvägen längs viared så ser jag att de kommer en väldigt konstig häst och springer längs vildstängslet, som tur på rätt sida. Va ingen häst, de va en älg. En älg kom springade neranför MIO möbler och Auto7H.  
Häftigt, längesen ja såg en älg.

Stannade på kyrkegården innan jobbet och mördade lite sniglar på farfars grav.
Äckliga satans djur. Blähä..

Jobbade till 18, bara 13 dagar kvar till semester. Känns som en evighet.
Men ja kämpar på ;).

Promenad med Mor, Far, Syster, Hund efter jobbet.
Ja försöker att kämpa, men de är fan inte lätt.
114 cm  i midjemått vill ja ha ner till iallafall 90. Men de är fan inte lätt, speciellt inte när man har noll i självdeceplin.

Men veckans första promenad är klar, en 45 minutare.
Har  1 på 45, 1 på 60 och en på 30 min kvar denna veckan.
Vet inte hur många gånger ja har börjat med de där schemat. Varje gång ger ja mig fan på att de ska följas men lik förbannat så blir de inte så. Så trött blir jag på mig själv. 

Men nu ska ja fan KÄMPA, hur ont de än gör och hur blött och hur tråkigt de än är.
Tack för mig. Hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktigt gumms, jag ska me skärpa mig nu när jag flyttar!...

Heja,Heja oss!!!!

2008-07-22 @ 17:04:11
Postat av: Jenny

Du kommer klara det gumman, det vet jag. Kämpa på bara och om du inte vill gå ut ensam, så slå mig en pling så joinar jag =)

Puss

2008-07-23 @ 01:35:43
URL: http://jennythoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0