Nyårsafton!

Ja då va de 2008 nu då.
Nyårsafton va hur bra som helst. Jobbade mellan 9-15, myyyycket att göra. Mitt i allt ihopa går nummerlappsgrejen sönder, den man trycker fram med. Vi fick stå o försöka komma ihåg va de va vi var på, inte de lättaste. Som tur hade vi kunderna som höll reda på oss =). Efter några timmar funka den igen, men han är inte på så bra humör. Den nollar sig ibland. Den har nog haft ett jobbigt år.

På vägen hem åka jag runt Maliss o lämnade upp va vi skulle ha o dricka så slapp vi ta de på  bussen. Pussade henne grattis o åkte hem till älsklingen. Han hade gjort mat o så där. Gullisnutten då ;). Dusch och en powernap på 15 min så va man igång. Hade vi tänkte o ta bussen men Sandra skulle skjussa Tommy o Pernilla o de bor ju så nära så vi fick åka med. Väl hos Maliss o Jerry va de pastasallad o alkohol. Va mycket nytt folk, o de va roligt. Så kom Jerrys bror o hans dotter. Gulligare unge finns inte. Höll reda på oss för vi fick inte röka o inte svära. Hihi.
på 12slaget gick vi bort till Boråshallen och Chez' la mi. Lukas jobbade, men han komm ut så  vi hann träffa han på 12 slaget. Ja, Niklas, Malin, Pernilla, Tommy, Lukas och Sandra skålade i champagne och tittade på fyrverkeriet.
De andra gick tillbaka o vi väntade på Niklas kompisar Sandra, John, David o Lovisa.
Gick hem en stund till Davids nya lägenhet, bor i huset ijämte Maliss nu, sen gick vi tillbaka en sväng o sen till David igen. Sen mådde Sandra (Jag) inte så bra. Uscha Uscha, fyllefrossa och illamående. Fanns ju nada taxi o få tag i, men Sandra (inte jag) fixade en taxi ganska fort. Då va de nana kudde vid 4:30. =)

image1

Igår vaknade jag med MEGA huvudvärk. Skyll dig själv tänker du, o de gör jag med. Fick lite ångest när ja märkte att ja inte visste va min väska var, hade letat efter den innan vi åkte hem hos David. Tänkte "ähh skit i den ", ja du vet hur de är när man är onykter. Hade lämnat plånboken hemma, kameran o telefonen hade ja i jackan. Men dagen efter va de inte lika mycket "skit samma". Sms:a Maliss, ne där va den inte. Fan också. Tänkte åka ut o leta senare på kvällen. David ringde sen, han hade hittat den hemma hos sig. Ja liiiite av ångesten försvann iallafall.
 
Hoppas Ni hade lika kul på nyår som mig. Tack Maliss o Jerry, va toppen kul =)

Idag har man jobbat, väääldigt drygt. Sista timmen kände som en heeel evighet. 
    Viktproblemet
Dagens tummen upp: Inget socker.
Dagens tummen ner: Ingen promenad. DET ÄR KAAAALLT! 

Kram o Gott nytt år på er Alla  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0