Berg- och Dal bana!

Ja just nu är det väldigt mycket upp och ner.

I lördags var man lycklig. Färjestad gav Hv pisk med 4-1. Men framför alllt fick Per Ledin och Andreas Jämtin mycket smisk. Det är skönt o se. Pirnes mossar Ledin som tappar 4 tänder, och efteråt gör han segertecken emot klacken. Ledin va på varenda spelare och puffade och va allmänt irriterande och förtjänade verkligen lite stryk.

Igår va en jobbig och tung dag. Mardrömmen va jätte jobbig och grät mig till sömns igen. Vaknade och var ledig. En promenad med Greta blev inte lite skön som ja ville. Hon har fått en stor knöl framför svansen som hon hade gnagt hål på. Blodigt. Hon spydde och hade ont när hon gick. Pappa är hon vetrinären med henne nu. Håller tummarna på att de inte är något farligt. Hon är ju så pigg o glad annars. 

Allt känns bara helt hopplöst just nu. Ja lyckas inte med någonting, ingenting blir bra. Slarvar med maten, slarvar med hemmet och slarvar med jobbet. Men ja orkar faktiskt inte. Ingen ork ingen lust.
Vet inte om ja har valt rätt yrke, jag vill jobba med något ja är bra på. Och ja vet inte i ärlighetens man om ja är bra på de ja gör. Mitt självförtroende är verkligen nere i botten va de gäller sorgbinderiet och detta nu. Åse är inte alls nöjd. Ja vet inte va ja vill. Just nu orkar ja egentligen inte att tänka på de. 
Nu är de mycket med, Åse o Johanna är i sthlm och vi är kort om folk. Blir en jobbig vecka. 

Pappa ringde nu. De va klara hos vetrinären. Vetrinären hade klippt upp knölen och tryckt ut en massa var och äckelpäckel, öven en "sten" stor som en tand ungefär. AJAJ! De va en inflamation som har kapslat in sig. Stackars Greta men hon slipper iallafall tratten :P. hon hade varit jätte duktig och inte gett ifrån sig ett enda pip. 

image5


Min älskling, han lyser upp mitt liv. Utan honom skulle de va väldigt mörkt. 
Jag älskar Dig så mycket då de gör ont. Du är mitt allt. 
Malin, Lucas, Maliss och alla ni andra. Ni är underbara.

Puss från mig
 


Kommentarer
Postat av: Mari Claesson

du e visst duktig på det du gör!!! Ge inte upp gumman, och e det tråkigt kan du alltid komma och hjälpa mig lite istället. =)

Hoppas vovven mår bra idag. Kram!!!!

2008-01-16 @ 14:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0