3 januari

Kallt kallt Kallt.. Ja nu har vintern kommit och med den alla jädra förskyllningar. Smulan gick hem från jobbet igår, Eva var dålig i dag och nu börjar de krypa upp ur halsen på mig. Har en väldigt ond vissdomstand som är på väg upp. Värker upp i örat ju.

Jobbet idag va väl som vanligt, de går fort o är la roligt för o vara nått man får pengar för.
Hade en kund idag som blev  riktigt sur på mig, men hur skulle ja veta att hon ville ha vattenrör iställer för påsar, men hon sa de lite sent tycker ja faktiskt, sur va hon iallafall. Bara för de gick allt åt helskotta med. Hon kommer nog inte tillbaka, men vem vill ha en surpuppa =).

Va hemma en sväng på lunchen. Älsklingen hade lagat mat till mig, Falukorv o pasta. Mycket romantiskt.
Ska nog inte klaga. Just nu står han o lagar fläskytterfilé toast med bearnaisesås. Gott gott =).

Fick en liten kusin på nyårsafton. Tilda Anna Margareta. Så söt så.
Bild ---> http://www.brandberg.org/thilda/

Dagens Tumme Upp: Ännu en dag utan socker.
Dagens Tumme Ner: Ännu ingen promenad. KAAALLT!

Skönt att Jenny fått komma hem. Skit dumt att ja inte hann besöka henne.
Tycker om Dig Gumman, Ja loovar =)
image4


Puss på Kinda ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nämen gumman, vad gullig du är ;)

Visste ju inte ens att du hade blogg, men nu vet jag och du får skriva ofta för det är skoj att läsa =)

saknar dig!
pusspuss

2008-01-10 @ 01:14:06
URL: http://jennythoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0