22 Januari

Ja då va de Tisdag igen.
I helgen va de jobb o Hundvakt. Niklas åkte till stenungsbaden med jobbet i lördas morses och jag jobbade. De blåste rejält ute ju. Lätt läskigt i växthuset, de är ju glastak. Men ja o smulen sätte på radion och lossades att vi inte hörde något :). Efter jobbet hämtade ja Greta som skulle sova hos mig. Ja o vovven gick en sväng och delade på lite ostbågar.
Jag har kommit på att de är väldigt gott med ostbågar, men sen kom mor o berätta att de va fetare än chips. Varför är allt gott så fett? Snyft. Ja o Greta hejade fram Sverige till en förlust i handbollen och somnade runt 22.  Va väldigt tomt i sängen men ja hade ju Greta. Hon hade en halv säng för sig själv, men nej, hon låg så nära mig hon kunde komma. Mysigt. 
Jobb söndag, Middag hon Mor o Far. När ja kom hem låg älsklingen i soffan o vänta på mig.  Slö framför tvn, som en söndag ska vara.

Mått lite konstigt i helgen, Fredag till Söndag har ja mått väldigt illa. Rädd att de skulle vara magsjuka.
Men nej, mensen kom tillbaka *HelvetesJälvaFan*. Nu ligger Mamma i magsjuka däremot. Hon försökte skylle detta på mig, men den går ja inte på. Hihi.

Igår var det jobb och slit som gällde. Va ute o gick en sväng med Papputt och Greta. 
Sen va de i säng vid 22 igen. 
Ledig i dag och vaknade självklart kl 9:30 o kunde inte somna om. Läste tidnigen titta på tv och åt frukost.
Sen va de bara o sätta igång o tvätta och städa. Wiiho. Nej. 
Är klar nu, skööönt. 

Ne nu är de Bones, Färjestad (1-1 emot DIF), Ugly Betty, Handboll och Slalom. 
Ojoj. Synd att man bara har 2 Tv-apparater. Hihi
Puss 


Kommentarer
Postat av: Isabella broske

Nämen titta vems blogg jag hitta =) Haha usch va jag är bra !!! Puss o kram Issah

2008-01-29 @ 10:03:23
URL: http://issahb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0