17 Januari

Då va ännu en dag över, och jag hann göra klart sorgbinderiet. Skit bra, Men antar att ja inte kommer va så nöjd med mig själv imorgon. Chefen har ju en förmåga att trycka ner mitt självförtoende, men hon  kan ju de där så ja är väl inte så bra som ja tycker ibland. Jaja. Hon får la göra de själv om de inte duger. Ja försöker så gott ja kan.

Idag va Åsa inne och hälsade på. Åsa är en jobba kompis som har gått på mammaledighet. Hon ska inte ha fören Mars men hon har fått nått bidrag. Sista dagen hon skulle jobba blev barnen magsjuka så vi hann inte ge henne någon blomma, men idag fick hon det. Hon bjöd på semlor med. MUMS! Årets första, och sista? ja de vore la de bästa. Jag bestämmde iallafall mig för att ta en sväng efter jobbet idag med. Det blev inte lika långt men ändå.
Lars, min chef, blev chockad att ja motionerade. Tack för den.

Just nu sitter ja o lyssnar på Kent, i min mp3. Niklas hoppar från balkongen om ja spelar de högt. De är de värsta han vet, och de bästa ja vet. Hehe. Kent är ju helt enkelt bäst. Jag kan enkelt rabbla upp 15-20 låtar som är fruktansvärt bra. Den nya "Columbus" är ju helt underbar. Lasse Winnerbäck är ju toppen han med.
Håller ni inte med mig?

Niklas åker ifrån mig ungefär 1-2 ggr om året, och såklart när de ska bli storm och skit ja då ska han åka bort. Ni som har läst gårdagens inlägg förstår min oro. Ska ha Greta här så ja får mysa med henne o hålla för öronen.
Åhh festsugen är ja med. Denna helgen är de 7de helgen ja jobbar i rad så blir inget denna helgen heller.
Funderar på o ha lite party här snart, Dra ihop de gamla tjejgänget  Jenny, Maliss, Malin m.m.
Vore ju skit kul, eller hur Jenny? Fan va vi har haft roligt ihop. Längtar lite tillbaka (mycket om bara niklas hade varit med. =)). Men hoppas inte de är slut bara för de.

Lite Gamla bilder

image7image9image10


Ne nu ska ja titta på Entourage och Calafoniacation.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi hade ALLTID kul innan, kan faktiskt inte komma på en enda gång då vi haft tråkigt. Så fest tycker jag allt att det ska bli snart =) Jobbar ju vissa helger dock, men det löser sig =)

Vi får ses någon dag snart, om du inte jobbar allt för mycket? Tjöta, ta en promenad.. eller ah, vad som helst ;)

2008-01-18 @ 05:51:26
URL: http://jennythoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0