Nu är de höst!

Då va helgen över sen länge, till och med måndagen är över. Jobbat hela helgen och idag med. I vanliga fall är jag ledig på måndagar men ska va ledig på fredag då vi åker till stockholm.

I lördags va vi uppe hos Malin i lukas. Blev bjudna på tacos, mums! Vi äter knappt de hemma. Niklas är inte så förtjust i tacokrydda så försöker alltid krydda köttfärsen med annat och tyvärr blir de allt för sällan bra. Men när Malin gör de blir de alltid gottit :) de blev en massa prat men även spel. Testade ett nytt spel de hade köpt. "kampen mellan kvinna och man" tror jag de hette. Männen skulle svara på "kvinnliga" frågor och tvärt om. Lite diskriminerande faktiskt med riktigt roligt. Blev en toppenkväll. :)

Nu är de bara 3 dagar kvar till
Stockholm. Där vi ska bo hos Niklas
Moster. Blir nog lite shopping och om jag får bestämma kanske Skansen. Men framför allt ska vi titta på Lena PH på cirkus :)

Ikväll har jag bakat till mina chefer. Blåbärsmuffins blev de av amerikanska blåbär från deras trädgård. Älskar o baka men vet inte var jag ska göra av de. Frysen är full, Niklas äter inte sånt o jag behöver de verkligen inte! Så de fyller jag upp chefernas frys istället :)

Bild på mega blåbär :)


God Natt mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Mari

Hej hej,

Här bakas det också. Fixar inför V's välkomstkalas. Ska ha afternoon tea-tema. Så det blir massa olika bakverk i miniformat. Jättekul!! Ha det så bra i sthlm. Showen har fått bra kritik har jag hört :-) kram kram

2011-10-03 @ 22:27:03
URL: http://lillaradhusfrun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0