28 Maj 2010

Idag har jag varit duktig. Dammsugit och svabbat golvet i hela lägenheten.
Dammsugit under sängen. De va på tiden kan jag säga. De blir inte gjort för vi har stora lådor med hjul under så de är inte så lätt o komma åt. Men idag har jag plockat ut allt och lyft alla möbler o dammsugit under. Tror inte de har varit så lite damm i denna lägenheten sen vi flyttade hit.
Men just nu har jag väldigt ont i ryggen. Men nu skiner de överallt iallafall.

Ja de blev ingen final för Sverige. De va väldigt tråkigt tycker jag för hon gjorde de bra.
Blir så trött på att alla tjatar om att de tycker att Christer Björkman ska avgå. Varför?
De är väl inte han som rösta fram den som vi ska skicka. De är ju vi Svenskar. De är väl vi som ska avgå i så fall. Nu blev de som de blev iallafall så vi får göra de bästa av de.

Varit på middag hos Älsklingens farmor o farfar som vanligt på fredagar och haft de mysig.
Nu sitter vi hemma och Älsklingen är väldigt uttråkad. Han vill hitta på nått men börjar jobba klockan 8a imon så är inte så pigg på de. De blir en hård helg i med att de är de är morsdag. 

Jag har nog fått ett munsår. Aldrig haft de innan. 
Jag hoppas att de är en finne bara. 

God natt på er alla!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0